認錯 !?

每年到依個時候最熱門既話題,當然係會考放榜啦。 已前考評局都係錯漏百出架勒。 不過錯多數係唔見卷呀,出錯題目呀果類。今年真係好突破,黎一次 計錯分數印錯單。每年會考生同佢地既家長已經面對好大既壓力。考得唔好仲要訓街等派表。香港既制度又好獨特,學校要限時限刻收生,考得唔好又要等聯招。你都唔好話唔苦。

今次考評局反應都算快 (相對政府部門而言),馬上搵人出黎祭旗以洩民憤。但係佢地個主席尋日記招會講既野就真係好有問題,大概內容如下:

我想解釋下今次既事件………………..(下刪數百字)。我對於今次事件覺得好遺憾同要向受影響既同學道歉 (你仲做得乜?)。我地已經搵人出黎祭旗 (依句我加既)

我對今次同事處理今次事件既效率同反應感到非常滿意 …………………(下刪數百讚美字句)”

滿意” ! 成件事我唔覺得有應該滿意既地方。做錯要認,打就要企定。比人打完都仲要番個尾彩? 依就係今日既官場文化? 我就真係覺得好遺憾囉。依樣係一個對待錯誤既正覺態度咩?你有無顧及受害者既感受呢?情形有似有人飲醉酒搾車撞親人,不過佢讚番自己報警報得快,救番一條人命。

睇黎曾先生既特首運已經行得七七八八。佢自己最近有個 “行政指引” 風波。 佢既手下就接二連三犯錯。睇黎佢要睇緊工作同佢既手下,好過日日同設計師傾佢個錦鯉池點樣起法丫。

本篇發表於 Life。將永久鏈結加入書籤。

1 Responses to 認錯 !?

  1. Unknown 說道:

    你好啊,我只是个过路的人。但是好羡慕你对音乐的那份热情和好利害的认识。相对于我,只知道容祖兒、TWINS和张信折等,你的世界好大啊。请多多指教吧。我是一个好闷的香港电脑人。因为做大陆项目,所以也用了简体字,希望不要介意。

發表留言